• All
  • Campanii
  • Părinți antreprenori
  • Povești

Proiect de susținere a business-urilor românești!

Atunci când #PutereaLuiÎmpreună nu este doar un Hashtag. Cine suntem? Suntem singura agenție de PR și comunicare specializată pe nișa de parenting și din 2012 construim comunități pentru și alături de branduri. Și poate cea mai relevantă comunitate construită de noi până acum este cea a bloggerilor de parenting, Digital Parents Talks, care ne-a ajutat

#JurnalDePrevenție, #Covid19, #CampanieColectivă de informare susținută de comunitatea de bloggeri părinți, Digital Parents Talks

Uitându-ne în online cu panică versus non panică, ce facem cu copiii acasă și cum continuăm procesul educațional, cine stă cu copiii și dacă îi ducem la after school sau la alte cursuri și ateliere, ce provizii ne facem dacă ne facem, ce e cu criza financiară care vine peste criza economică, cât de prost

Ce faci când copilul începe să meargă în picioare?

Dacă ne-am gândi la proiectul Parenting PR și la timpul care a trecut de când ideile au început să fie lansate sub un singur nume, atunci am putea spune că Parenting PR a început să meargă în picioare.

Interviu cu Lucia Radu: „Realitatea bate orice hârtie”

Lucia Radu nu este doar blogger, ci și trainer și dezvoltă programe educaționale pentru copii în cadrul business-ului său, Learning HUB. Filosofia ei de business este: aducem schimbare cu fiecare copil pe care îl întâlnim. 

Ada Demirgian: Cum arătau blogurile românești la începuturi

Ada Demirgian este blogger din 2005, iar de câțiva ani s-a mutat împreună cu familia în Canada. Ea ne spune cum arăta comunitatea de bloggeri părinți în urmă cu mai bine de un deceniu și ce se întâmplă acum cu blogul său.

Povestea ilustrațiilor din cartea “Gloria și unicornul magic”

Ema Stanca Macovei ne povestește despre sursa ei de inspirație și despre cum a reușit să transmită prin ilustrații emoția Gloriei, copila de 6 ani care pleacă de acasă, întristată de venirea pe lume a fratelui mai mic.

#StoriesOnSkin, poveștile tatuajelor bloggerilor

Am organizat o campanie prin care ne dorim să dărâmăm miturile conform cărora părinții tatuați sunt mai puțin serioși decât cei fără tatuaje. Nu ne-am dorit o campanie de justificare, ci una inspirațională.