• All
  • Campanii
  • Părinți antreprenori
  • Povești

„Într-o lume a fast fashionului, noi am ales să fim slow”, Oana Solomon, co-fondator IYA

Oana Solomon este co-fondator IYA, un magazin online, destinat femeilor însărcinate, proaspetelor mămici, dar şi bebeluşilor şi copiilor. În business-ul ei, se axează preponderent pe haine din materiale naturale şi biodegradabile, dar oferă şi alte accesorii sau jucării. Astăzi avem un nou interviu din campania #FacemBineÎmpreună, o campanie Parenting PR de susținere a antreprenoriatului românesc, pe

Sunday Bites produce în România 6 unturi curate, din ingrediente naturale

Am aflat de unturile Sunday Bites dintr-un hub unde ne stabileam întâlnirile de business. Nu ne-am cumpărat atunci untul de arahide, deși am rămas cu gândul la el. După două luni, ne-am conectat cu Anca Fîrtat și Alex Stoianovici, fondatorii Sunday Bites, prin campania #FacemBineÎmpreună, o campanie Parenting PR de susținere a antreprenoriatului românesc, pe

PepAniera, un business românesc cu cărți, muzică și jocuri pentru dezvoltarea copiilor

Gilda Bivolan este fondatorul pepAniera, un business responsabil, grijuliu și jucăuș cu tot ce e mai bun pentru dezvoltarea armonioasă a minții copiilor: cărți, muzică, jocuri și jucării. Primul pas pe care Gilda l-a făcut spre pepAniera a fost să se consulte cu Petra, fiica ei care avea 4 ani și căreia i-a plăcut mult

„Am descoperit că în România este chiar bine din multe puncte de vedere să deschizi o afacere” interviu cu Anton Balint, fondator Greenarium.ro

În perioada de izolare socială am văzut multe business-uri mici românești care au nevoie de ajutor și pentru că avem o comunitate de bloggeri dispuși să susțină antreprenoriatul authton ne-am decis să #FacemBineÎmpreună! Așa că i-am încurajat pe antreprenorii care au nevoie de promovare și sunt dispuși să plătească în sistem barter să completeze un

Proiect de susținere a business-urilor românești!

Atunci când #PutereaLuiÎmpreună nu este doar un Hashtag. Cine suntem? Suntem singura agenție de PR și comunicare specializată pe nișa de parenting și din 2012 construim comunități pentru și alături de branduri. Și poate cea mai relevantă comunitate construită de noi până acum este cea a bloggerilor de parenting, Digital Parents Talks, care ne-a ajutat

#JurnalDePrevenție, #Covid19, #CampanieColectivă de informare susținută de comunitatea de bloggeri părinți, Digital Parents Talks

Uitându-ne în online cu panică versus non panică, ce facem cu copiii acasă și cum continuăm procesul educațional, cine stă cu copiii și dacă îi ducem la after school sau la alte cursuri și ateliere, ce provizii ne facem dacă ne facem, ce e cu criza financiară care vine peste criza economică, cât de prost

Ce faci când copilul începe să meargă în picioare?

Dacă ne-am gândi la proiectul Parenting PR și la timpul care a trecut de când ideile au început să fie lansate sub un singur nume, atunci am putea spune că Parenting PR a început să meargă în picioare.

Interviu cu Lucia Radu: „Realitatea bate orice hârtie”

Lucia Radu nu este doar blogger, ci și trainer și dezvoltă programe educaționale pentru copii în cadrul business-ului său, Learning HUB. Filosofia ei de business este: aducem schimbare cu fiecare copil pe care îl întâlnim. 

Ada Demirgian: Cum arătau blogurile românești la începuturi

Ada Demirgian este blogger din 2005, iar de câțiva ani s-a mutat împreună cu familia în Canada. Ea ne spune cum arăta comunitatea de bloggeri părinți în urmă cu mai bine de un deceniu și ce se întâmplă acum cu blogul său.

Povestea ilustrațiilor din cartea “Gloria și unicornul magic”

Ema Stanca Macovei ne povestește despre sursa ei de inspirație și despre cum a reușit să transmită prin ilustrații emoția Gloriei, copila de 6 ani care pleacă de acasă, întristată de venirea pe lume a fratelui mai mic.