Un specialist în economie ar putea să spune că Parenting PR s-a născut dintr-o nevoie a pieței românești, tot mai interesată de produse și servicii dedicate familiilor, într-o vreme în care orbecăia în nebuloasa forumurilor online în căutare de informații avizate.

Dar noi avem altă versiune și anume: când s-a întâlnit scriitorul cu antreprenorul, ambii proaspeți părinți, și-au dat seama că aptitudinile lor, puse împreună, pot ajuta companiile să vândă, iar comunitatea de părinți să cumpere, pe baza unui proces de informare temeinică și contribuție a specialiștilor din diverse domenii. Și asta pentru că, pe de o parte, Ana tocmai începuse construcția comunității de bloggeri părinți, iar Lavinia era tot mai solicitată de clienți din mediul economic, dornici să se promoveze consumatorilor finali care aveau copii.

Primele colaborări în această direcție s-au concretizat în 2012, iar Parenting PR ca brand de agenție a luat ființă în 2015. Dacă vrei să afli mai multe despre noi și despre ce facem, citește în continuare:

Cum te putem ajuta?

Comunicarea în distribuția de produse și servicii destinate creșterii și îngrijirii copiilor este un domeniu extrem de sensibil, care nu funcționează după o rețetă. Însă promitem să-ți dăm cel mai bun răspuns la orice întrebare ai avea.

Cine suntem

Suntem Ana și Lavinia și împreună am creat o agenție de PR full-service, dedicată comunicării prin bloggeri, în general, și prin bloggerii părinți, în special, dar și susținerii tinerilor antreprenori. Facem tot efortul ca fiecare misiune de comunicare și de antreprenoriat să se încheie cu dorința clientului de a lucra din nou împreună.

Ce facem

De obicei, dezvoltăm campanii integrate pentru branduri care oferă produse și servicii dedicate familiei, dar punem același suflet și în campaniile punctuale, pentru că vrem să ajutăm aceste companii să ajungă la inima părinților. Și să contribuim la nașterea antreprenorilor care simt că pot aduce plusvaloare acestei piețe.

Și noi suntem părinți

Cum să folosească oricine un produs dacă nu află despre el? Iar părinții sunt clienții cu cel mai puțin timp din lume: când să afle, cum să afle despre toate noutățile? Noi le facem cunoștință, pentru ca să poată încerca și judeca dacă produsul li se potrivește. Și știm cum s-o facem, pentru că și noi suntem părinți.

Cum lucrăm

Lucrăm și cu clienți care știu exact ce vor, și cu cei care au nevoie de îndrumare pentru clarificarea obiectivelor. Și cu companii, dar și cu oameni, unu la unu. Știm să îi ajutăm pe toți și, chiar dacă, uneori, ne mișcăm mai agale, respectăm întotdeauna termenul limită, principiile profesionalismului și eticii.

Ne mândrim cu ceva campanii deosebite și clienți mulțumiți

Echipa