Digital Parents Talks 15 – Cum să scriem texte care să genereze engagement

  La cea de-a 15-a ediție a Digital Parents Talks, desfășurată pe 21 iulie 2018 la OK Center, am cercetat profilul unui text de impact, care să ne răscolească fanii și să ne crească audiența. Pentru asta am organizat două panel-uri de discuții: Blog Talk și Social Media Talk, cu invitați reprezentativi pentru fiecare domeniu analizat.
Speakers:
  • Ioana Chicet-Macoveiciuc, blogger Prințesa Urbană și autor de carte, a dat tonul discuțiilor despre engagement-ul din social media și despre ”rețetele” pentru texte de succes;
  • Ana Maria Vasilache are peste un deceniu de experiență în domeniul publicității și a vorbit despre scriitura de text cu impact pentru reclamele de pe diverse canale de comunicare: TV, radio, print, online;
  • Cristina Ologeanu, jurnalist și blogger, a expus în fața participanților legătura strânsă între aceste două sfere înrudite de activitate, precum și diferențele dintre ele;
  • Mia Munteanu, coordonator al agenției de publicitate Marks, a vorbit despre condiția obligatorie a creativității în scriitura de text care își dorește engagement;
  • Raisa Beicu, blogger și PR, a povestit despre cum își compune textele de blog astfel încât scriitura să fie atât relevantă pentru experiențele personale, dar și de impact în comunitatea sa.
Sponsor:
Lidl România
Parteneri:
OK Center