Digital Parents Talks 13 – Cum să te prezinți brandurilor

Practic, în cea de-a 13-a ediție a Digital Parents Talks, desfășurată pe 26 mai 2018 la Conacul Golescu Grant, am învățat să… ne vindem. Ca branduri personale, desigur. Întâi de toate, am analizat dacă avem ce vinde, dacă ne putem considera branduri sau simple persoane fizice cu apetență pentru scris, apoi am discutat despre cum să ne facem o identitate vizuală, o prezentare, cum să luăm legătura cu brandurile-clienți și cum să facem o impresie bună.
Speakers:
  • Ana Nicolescu, blogger ”Mămica Urbană”, fondator al comunității Digital Parents Talks, și-a dezvăluit secretele în construcția de brand personal, metodele de creștere a vizibilității în online și offline și viziunea personală despre interacțiunea cu potențialii clienți;
  • Raluca Brebeanu-Motoca, Digital Manager Immochan România, a povestit cum alege bloggerii cu care să lucreze în campaniile de promovare pe care le orchestrează pentru compania pe care o reprezintă;
  • Alin Alecu, director general ARBOmedia, a vorbit despre rolul regiilor de blogging și a agențiilor de media în piața de publicitate, precum și despre locul pe care acestea ar trebui să le aibă în activitatea unui blogger.
Sponsor:
Lidl România
Parteneri:
DGASPC Sector 6, Cofetăria Flavours, Philips