Lavinia PavelStrategic Partner

Digital-Parents-Talks-21-fotografie-Mihai-Raitaru-mai-2019 (34)
Experiență
  • Comunicare
  • Jurnalism
Educație
  • Master în Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA
  • Licenţiată în Jurnalism

Mai bine de 12 ani mi i-am dedicat presei şi comunicării rapide şi reale a informaţiilor la zi necesare publicului larg. Am trecut prin toate etapele, de la reporter de noapte la editor de jurnal de ştiri, luând contact cu o multitudine de oameni şi tipologii. Am reuşit astfel să cunosc tot mai bine lucrurile pe care şi le doresc şi la care rezonează oamenii.
Trecerea către PR a fost una firească. Am continuat comunicarea, dar din perspectiva omului care ştie să se adreseze publicului informativ, nicidecum publicitar. Am înţeles valoarea informaţiei din oferta clienţilor şi am transformat-o în ştiri de interes pentru publicul larg.
Sunt mereu atentă la ceea ce-şi doreşte clientul, dar mai presus de asta sunt onestă. Nu mă tem să vorbesc despre lucrurile care se pot face, dar şi despre mai puţin potrivite pentru un anumit tip de business.
Comunicarea nu este matematică. Nu poţi aplica aceeaşi reţetă pentru orice tip de client. Este nevoie de deschidere, empatie şi imaginaţie.

Un client mulțumit aduce și altii, iar o idee briliantă fără o execuție pe măsură este doar o idee și nimic altceva.”
  • 2016 – am fost parte din echipa de implementare a unei campanii dedicată unuia dintre cei mai mari producători de bere aflaţi în România;
  • 2016 – am contribuit la campania de promovare a unuia dintre cele cunoscute
    festivaluri de teatru din capitală;
  • 2016 – am participat la campania de comunicare pentru un alt mare producător de bere internaţional;
  • 2017 – am realizat comunicarea pentru un centru spa, un loc de joacă şi un bistro din capitală;
  • 2017 – am fost copywriter pentru o instituție financiară;
  • 2018 – am administrat paginile de Social Media ale unor companii cu activităţi din zone diverse, din zona financiar-bancară şi organizare evenimente la beauty-med, educaţie, bijuterii şi travel;
  • 2018-2019 – am realizat comunicarea pentru o clinică de nutriţie, o instituţie
    educaţională, un importator de pietre preţioase, o clinică dentară şi un ONG;
  • 2020 – am contribuit la campanii de comunicare pentru o companie de software, pentru o companie de nutriţie, o şcoală de conducere defensivă, o instituţie educaţională;
  • 2021 – construiesc comunicarea pentru o companie de educaţie şi una de producţie poveşti audio.

Aruncă o privire și pe blogul nostru:

Bianca Moruș

Ghencea Business Center, Bd. Ghencea, nr 43B, et 4, sect. 6, București

Social Profiles

Cum te putem ajuta?

Comunicarea în distribuția de produse și servicii destinate creșterii și îngrijirii copiilor este un domeniu extrem de sensibil, care nu funcționează după o rețetă. Însă promitem să-ți dăm cel mai bun răspuns la orice întrebare ai avea.