Ne-am ajutat clienții să comunice pe subiecte legate de familie și de creșterea copiilor, ne-am aventurat cu campanii pe tărâmul dezvoltării fizice și emoționale a celor mici și i-am susținut cu sfaturi pe cei mari, părinții.

Stârniți de Philips Avent, am încurajat mamele să vorbească despre primele 1 000 de zile din viața lor sub acest rol, în campania „Alături de tine”. Am cutreierat țara în „Maratonul de sănătate Secom” ca să promovăm, în rândul părinților, o atitudine responsabilă față de propriul organism și un comportament orientat spre prevenție atât în ceea ce îi privește pe ei înșiși, cât și pe copiii lor, în condițiile în care cercetările de piață arată că 60% dintre români merg la doctor doar la nevoie.

Am stat alături de Cartoon Network și Asociația Telefonul Copilului în campania anti-bullying desfășurată sub sloganul „Fii prietenos, nu răutăcios!”, care a avut ca obiectiv sensibilizarea și încurajarea copiilor să ia măsuri împotriva hărțuirii și agresiunilor de orice fel. Am susținut dezvoltarea emoțională a celor mici prin programul Learn with Music și am aniversat 10 000 de bebeluși alături de Medlife.

Am adus în fața publicului larg rodul minunat al muncii mamelor defavorizate din afacerea socială MamaPan și ne-am implicat în scrierea cărții „Gloria și unicornul magic”, banii strânși prin vânzarea volumului mergând către Asociația Unu și Unu, care luptă pentru drepturile prematurilor.

Am ajutat antreprenori să-și construiască brandul de la zero și să ajungă cu el până la consumatorul final, cum este cazul lui Little Bandit, care a încântat piața de părinți cu produsele sale din lână merinos.

Dar nu uităm niciodată că cea mai importantă misiune a noastră este să contribuim la creșterea nivelului educațional al societății românești, iar în acest scop, desigur, apelăm din nou la comunitatea de bloggeri părinți care ne susține. Între  exemplele de campanii în această direcție menționăm conferințele susținute de binecunoscutul consultant educațional Oana Moraru, precum și atelierele de evaluare a preșcolarului.

Noi vrem ca această societate să evolueze frumos, iar, pentru asta, condiția de bază este ca părinții români să-și crească copiii frumos. Înainte de a fi femei de afaceri suntem mame și nimic nu se compară cu simțul de răspundere al unei mame pentru copilul său. Și ne implicăm cu toate aceste simțuri în campaniile pe care le dezvoltăm.

Cum te putem ajuta?

Comunicarea în distribuția de produse și servicii destinate creșterii și îngrijirii copiilor este un domeniu extrem de sensibil, care nu funcționează după o rețetă. Însă promitem să-ți dăm cel mai bun răspuns la orice întrebare ai avea.