Digital Parents Talks, ediția a V-a Instrumente de marketing în blogging
Pe 18 martie a avut loc cea de-a V-a ediție Digital Parents Talks, școala de blogging pentru bloggerii părinți. Tema a fost Next level of your blog: instrumente de marketing și s-a concretizat într-un atelier practic susținut de Robert Katai, Visual Marketer și Content Strategist pentru Bannersnack. Întâlnirea a avut loc la Apollo 111 Barul.
Robert a susținut o parte teoretică în care a vorbit despre marketizarea blogului, despre promovarea, expunerea și vizibilitatea în social media și ne-a recomandat să gândim bloggingul la nivel de antreprenoriat și să investim bani în blog.
În secțiunea dedicată atelierului practic, bloggerii prezenți au aflat
- Cum să facă un banner
- Cum să facă un visual
- Cum să facă notificări smart pentru cititori
Aceste aplicații sunt disponibile și ușor de utilizat de pe platforma SnackTools.
În ultima parte a întâlnirii, Oana Mudura, brand manager la Skin Novels a vorbit despre antreprenoriatul autohton și despre modalitățile de interacțiune a brandului de săpunuri, nou intrat pe piață, cu nișa de bloggeri părinți.
Sponsorii acestui eveniment au fost SnackTools și Skin Novels.
Partener: Apollo 111 Barul
Fotograf: Mihai Răitaru
Mai multe fotografii de la cea de-a V-a ediție Digital Parents Talks, puteți găsi aici.
Au scris despre această întâlnire:
- http://www.staupenet.ro/next-level-blog-instrumente-de-marketing.html
- http://iulianaroca.ro/2017/03/18/sunt-un-om-cu-blog/
- https://mamicaautentica.ro/2017/03/18/tehnici-de-marketing-pentru-blog-pe-scurt/
- http://mamicaurbana.ro/cheltuielile-bloggerilor/
- https://despresufletulmeu.wordpress.com/2017/03/19/invatam-sa-blogarim-nu-ne-nastem-invatati/
- http://carmenradu.ro/experiente-de-mamica/instrumente-de-marketing-blogging-digital-parents-talks-v/
- https://mamicaactiva.com/2017/03/19/bloggerii-comunitatea-si-marketing-ul/