Cum am creat acum 4 ani comunitatea de bloggeri părinți?

Cum am creat acum 4 ani comunitatea de bloggeri părinți?

Înainte să plec la Paris la E-fluent5, la întâlnirea internațională a bloggerilor, Sabrina Preda de la Antena 1 a venit să vorbim pentru Observator despre comunitatea de bloggeri din România.

Pentru că este un fenomen relativ nou, multe discuții referitoare la blogging se leagă de monetizarea blogului. Am scris mai multe despre asta, aici și i-am povestit și Sabrinei cum am construit comunitatea de bloggeri mame și ce au diferit articolele de acum 8 ani, față de cele actuale. Cred că în 2016, mai mult decât oricând, cuvântul anului a fost togetherness. Și mi-am dat seama de acest lucru participând la finalul lui noiembrie, la întâlnirea bloggerilor de parenting din întreaga lume, la Paris, la E-Fluent5. Un aport substanțial la credințele mele despre comunitatea bloggerilor părinți l-a avut Alina Avram, Community Leadership Consultant, cu care m-am întâlnit toată primăvara și am pus la cale strategii. Ea mi-a spus care este diferența dintre un trib și o comunitate și care sunt pașii pe care îi am de făcut pentru a da viață și putere comunității de bloggeri părinți.

În 2012, la un câteva luni după ce lansasem blogul Mămica Urbană, Lavinia Pavel mi-a propus să facem un eveniment cu bloggeri mame. Inițial nu i-am dat atenție. Am început însă să fac un grup de Facebook, pe care l-am numit Bloggerițe mame. Le-am adăugat pe cele 6 mame pe care le știam că aveau bloguri și le citeam. Ele, la rândul lor, au adăugat și altele. De când am început să adăugăm și bloggeri tați, am schimbat numele în Digital Parents Talks.

Așa am început să aflăm una de alta, să vorbim și să share-uim informații despre atelierele pe care le aveam, workshop-urile, evenimentele.

După câteva luni de întâlniri cu Lavinia, am acceptat să facem primul eveniment pentru Gett s Hair. Mi-a plăcut atât de mult, încât au urmat și altele, la intervale scurte de timp, pentru Medlife, YouSee, Turner, Cartoon Network. Și multe altele. Ce era extraordinar la aceste evenimente era latura umană, faptul că bloggerii ieșeau din spatele laptopului și se vedeau offline: Aaaa, tu ești X? Te urmăresc de mult timp. Îmi place cum scrii. Sau Nu știam că stăm una lângă alta. Sau Nu știam că avem copiii la aceeași școală. Sau Nu știam că soțul tău a fost coleg de serviciu cu mine. Sau Sigur, facem campania împreună, te ajut. Sau Hai să ne vedem la un film sau la o cafea.

getts_mamica urbana

 

cartoon

Toată această conectare mă umplea de energie. Încă e loc de conectare pentru că apar din ce în ce mai multe bloguri. Din păcate tindem să ne individualizăm, cu toate că omul este o ființă socială și cel mai bine funcționează atunci când este implicat într-o comunitate.

În acești 4 ani, mi-am dat seama că scopul meu este că încheg comunitatea de părinți bloggeri și să îi păstrez autenticitatea. Nu am vrut niciodată să mă poziționez ca și conducător de oști, ci mereu am crezut că puterea o avem împreună. Așa că pe lângă evenimentele pentru diferite branduri, am început să le propun bloggerilor să ne implicăm în campanii sociale.

Swimathon este unul dintre exemple.

swimathon-1jpg

Ne-am adunat 4 bloggeri mame, am strâns fonduri și am înotat în cadrul evenimentului caritabil pentru Asociația Unu și Unu. Cu banii strânși, au fost achiziționate 50 de seturi de cuiburi speciale și 20 de căciulițe pentru copiii născuți prematur. Experiența mi-a lăsat prietenii frumoase, tipologii diferite de oameni, multe emoții, o condiție fizică la care tânjesc acum, lacrimi, împliniri, gustul reușitei și al faptului că împreună putem muta munții din loc.

swimathon

Cea mai recentă acțiune împreună este Gloria și unicornul magic, o poveste scrisă de mine împreună cu 4 bloggeri mame. Anul trecut a fost lansată ca audiobook, anul acesta, ca și carte.

gloria-si-unicornul-magic

Nu voi nega faptul că lucrul împreună nu este ușor. Avem valori diferite, scopuri diferite, stiluri de lucru diferite, orgolii, frustrări, ambiții. Însă la final de proiect când trag linia, adorm seara mulțumită că am mai crescut puțin prin experiența avută, am învățat lucruri noi despre noi ca oameni și am ajutat cât de mult am putut copiii pentru a avea o șansă la viață.

gloria

Încet-încet văd cum cresc împreună cu alți bloggeri și cum fiecare are locul lui pe nișă. Văd și cum alții cresc odată cu mine. Detectez schimbarea de stil al bloggerilor nou intrați și o asumare mult mai conștientă a celor veterani, cu bloguri de 8 ani. Simt că acum articolele sunt mult mai documentate și că blogul începe să se depărteze de la definiția sa de jurnal online și trece spre platformă editorială în care sunt invitați și specialiști să susțină anumite puncte de vedere. În plus, observ faptul că fotografiile sunt din ce în ce mai calitative și se acordă atenție felului în care arată articolul final. Bloggerii sunt mult mai curioși și mai dornici să se autodepășească și investesc timp în dezvoltarea lor: participă la cursuri, conferințe, workshop-uri etc. Iar brandurile devin conștiente de puterea și de influența bloggerilor. Îmi place să cred că și bloggerii sunt conștienți de awareness-ul pe care îl au.

Proiectul Parenting PR pentru anul care vine a început deja de anul acesta și poartă numele de Digital Parents Talks. Desigur, este destinat tot comunității de bloggeri părinți. Tinde să fie o școală de blogging, însă deocamdată este un incubator de idei. Un loc în care să discutăm deschis din experiență și cu specialiști nu despre parenting, cu despre blogging: cum construim comunitățile online, branding personal, cum monetizăm un blog, storytelling, creative writing, crize de imagine, hateri, fotografia de blog, vlogging and so on.

foto Cristina Nichitus Roncea / http://PhotographyStudio.Ro

 

digitalparentstalks_monetizarea-blogului45

Iată în acest reportaj câți bloggeri are acum grupul de Digital Parents Talks. Mulțumesc, Sabrina, pentru încredere.

Text: Ana Nicolescu

Lansare de carte “Gloria și unicornul magic”

Lansare de carte “Gloria și unicornul magic”

După lansarea audiobook-ului-ului de anul trecut, am decis că Gloria merită să vadă lumina tiparului, aşa că, împreună cu editura Didactica Publishing House, acest proiect devine realitate.

Vă aşteptăm cu mic cu mare, pe 8 decembrie, într-o atmosferă de basm la Park Lake Mall pentru lansarea cărții Gloria și unicornul magic.

Cartea povestește o întâmplare terapeutică despre Gloria care crede că dragostea părinților ei a dispărut atunci când a venit pe lume fratele ei. Gloria pornește într-o aventură provocatoare din care fiecare avem de învățat, atât părinții, cât și copiii…

Autori: Miruna Margarit, Laura Frunza, Monica Popescu, Tily Niculae, Ana Nicolescu. Ilustrații: Ema Stanca-Macovei

Așa cum anul trecut acțiunea a avut și o componentă caritabilă, și anul acesta un anumit procent din vânzări va merge către Asociația Unu și Unu, singura asociație de părinți din Romania care luptă pentru drepturile copiilor născuți prematur și ale părinților lor.

Vă așteptăm cu inima deschisă pentru fapte bune și povești vindecătoare. Vom avea ateliere pentru copii, vom face fotografii și vom avea o tombolă cu premii.

Le mulțumim oamenilor și brand-urilor care cred în povestea noastră și o susțin Meli Melo, Yves Rocher, Cătălin Nastase Photography, Cristina Nichitus Photography, Aqua Carpatica, Studio Magique-cabina foto, Starbucks, Blu Party, Livrez fericire, Celebook. #OameniiSuntMagia.

Gloria și unicornul magic este un proiect Parenting PR, susținut de Itsy Bitsy FM.

Pentru comenzi, vă invit aici, pe site-ul editurii Didactica Publishing House.

Vă așteptăm cu mare drag și cu emoții pe 8 decembrie, de la ora 18.00, la ParkLake. Surprizele se vor ține lanț.

„Realitatea bate orice hârtie”, Lucia Radu-Simota, antreprenor

„Realitatea bate orice hârtie”, Lucia Radu-Simota, antreprenor

Pe Lucia Radu-Simota am cunoscut-o prin intermediul blogului ei Mămica autentică. Apoi am aflat că este trainer și dezvoltă programe educaționale pentru copii în cadrul business-ului său, Learning HUB. Pentru că ne plac mamele antreprenoare, le susținem și le promovăm, astăzi stăm de vorbă cu Lucia.

 Cine este Lucia Radu Simota? Care este brandul căruia i-ai dat viață? 

 Lucia Radu Simota: Lucia, mamă, trainer, grafician și antreprenor, cu experiență de 10 ani în dezvoltarea de programe de educație nonformală pentru adulți și copii, în domenii precum managementul de proiect, artă digitală, competențe digitale de utilizare calculator și internet, formare de formatori și antreprenoriat.

 De când am devenit mamă am început să simt mult mai profund diferențele existente între nevoile și dorințele copiilor și oferta educațională existentă pe piață, atât cu privire la conținut, cât și cu privire la metode.

 Astfel, dezvolt acum programe educaționale pentru copii, menite să îi ajute să facă conexiunile între noțiunile predate în școală și realitatea de zi cu zi, între dorințe, așteptări, nevoi și posibilități reale, pentru a-i pregăti pentru viață. Fac asta prin Learning HUB, proiect pe care îl simt că al 3 lea copil al meu, și unde fiecare copil contează, până la nivelul la care contrar tuturor principiilor de business am ținut cursuri chiar și cu un singur copil, din respect pentru dorința acelui copil de a învață.

Când ți-ai început afacerea ? Ce te-am motivat să începi o afacere?

Lucia Radu Simota: Am visat mereu să am afacerea mea, să construiesc ceva pentru mine, mai degrabă decât să lucrez pentru altcineva. Curaj să încep mi-am făcut abia în 2015 când am primit un mare șut în fund, după un an în care am făcut același lucru, în alt context și am realizat că eu asta vreau să fac: să ajut copiii să își creeze viitorul, cu atât mai mult cu cât în jurul nostru este plin de adulți rătăciți, prizonieri ai propriei vieți, doar pentru că nu au știut ce le place să facă.

learning-hub_lucia-radu-simota3

Povestește-ne despre afacerea ta. Care au fost primii pași pe care i-ai facut în direcția unei afaceri? Ai știut dintotdeauna că vrei să fii antreprenor sau ai experimentat și statutul de angajat?

Lucia Radu Simota: Am fost angajat și voluntar în diverse locuri și contexte, companii și ong-uri, încă de la 15 ani, pentru că dintotdeauna mi-am dorit independența. Mi-am dorit afacerea mea, dar nu am avut suficientă încredere în mine și nu am început decât în 2015. Consider însă că fiecare experiență m-a ajutat să ajung azi unde sunt.

Care a fost cea mai eficientă modalitate de a-ți promova afacerea și de a aduce clienți noi?

Lucia Radu Simota: Recomandarea personală a altor părinți către alți părinți, sau chiar către școli, a fost modalitatea cea mai eficientă atrăgând cei mai mulți clienți fideli.

Ce provocări ai întâlnit și cum le-ai făcut față?

Lucia Radu Simota: Am avut provocări legate de încasări dar și legate de respectarea angajamentelor de către părinți. Am învățat lecțiile și am luat măsuri, legat de plăți am diversificat metodele de plată și am impus plată în avans, iar legat de angajamente, am înlocuit detaliile birocratice, cu mesaje scurte directe și am hotărât să fiu mai puțin indulgentă. Mi-a fost greu la început, nu am înțeles cum poți duce copilul la un curs, să fii mulțumit și totuși să nu plătești datoriile. Încă nu înțeleg, dar am început să accept că asta este lumea în care trăim.

Mi-a fost greu să văd copil dornic să învețe dar care nu avea instrumentele necesare sau care nu ajungea la toate cursurile, din lipsă de asumare a responsabilității de către părinte. Mi-a fost greu să văd cum suferă că rămâne în urmă. Am plâns, m-am “ofticat”, am învățat, m-am ridicat și azi merg mai departe.

learning-hub_lucia-radu-simota1

Povestește-ne lucrurile pe care le faci și care te duc în fiecare zi mai aproape de succesul dorit. 

Lucia Radu Simota: Învăț în fiecare zi, citesc, sunt activă online și offline, particip la evenimente, fac voluntariat, răspund la solicitări, mă implic atunci când cred într-un proiect, stau la curent cu noutățile.

Ce sfaturi ai oferi altor antreprenori?

Lucia Radu Simota: Să înceapă să facă ce își doresc! “Play first, ask questions later”. Iar înainte de a se apuca, să facă investiții financiare, să testeze produsul/serviciul. Exemplul cel mai simplu este cel al Zappos care s-a apucat să vândă pantofi online fără a avea un pantof în stoc. Pur și simplu fotografia pantofii în vitrine, îi posta online și astfel își testa ideea de afaceri.

 Să iasă de la birou și din planul de afaceri, căci realitatea bate orice hârtie.

Care este filosofia ta de business?

Lucia Radu Simota: Aducem schimbare cu fiecare copil pe care îl întâlnim. 

learning-hub_lucia-radu-simota

Te rugăm să completezi:

Când sunt în fața unui obstacol… Analizez toate variantele disponibile. 

Cel mai curajos lucru pe care l-am făcut ca antreprenor a fost…… Să lansez o afacere cu suflet, într-un domeniu aglomerat de diplome, dosare, birocratie, sistem și frică.

Dacă aș putea să mă întorc în timp, la momentul când am deschis afacerea, m-aș sfătui…… Să pun nevoile mele pe același loc cu nevoile clienților.

Cel mai bun sfat pe care l-am primit vreodată a fost…. În momentul în care te apuci să pui pe hârtie piedicile, acestea scad în intensitate. 

Cartea mea de business preferată/ site-ul/blogul este….  http://theleanstartup.com/ și întreaga filosofie lean, care reinventează tot ce am învățat în școala despre afaceri.

Motoul meu în business este…. Folosește-ți imaginația! 

learning-hub_lucia-radu-simota2

Text: Ana Nicolescu

 

Digital Parents Talks, ediția a II-a. Monetizarea blogului în România

Digital Parents Talks, ediția a II-a. Monetizarea blogului în România

Digital Parents Talks este un concept ParentingPR. Am făcut acest proiect pentru a aduce valori în nișa de bloggeri părinți și de a-i da valoare. Am văzut și credem în potențialul de colaborare și conectare al bloggerilor părinți. Intenția noastră este să creăm o comunitate în care toată lumea e conștientă de valoarea, potențialul, influența și puterea vocii, ca și leader, dar și a puterii pe care o pot avea împreună bloggerii părinți.

Misiunea noastră este să susținem părinții bloggeri să crească prin:

  • Construirea de business-uri sustenabile în online
  • Adaptarea la tendințele din online, social media etc.
  • Cunoașterea și conectarea personală
  • Colaborarea, susținerea reciprocă și sharing-ul
  • Formarea unei voci comune la nivel de nișă care să genereze acțiuni și inițiative comune și cu impact la nivel de comunitate și societate.

Ne adresăm comunității de bloggeri părinți, indiferent de domeniul despre care scriu (parenting, lifestyle, cooking, traveling, dezvoltare personală etc.)

digitalparentstalks_monetizarea-blogului34

La a doua ediție Digital Parents Talks am vorbit despre Monetizarea blogului în România.

Speakeri:

 Paul Olteanu, senior trainer, coach specializat în comunicare, psihologie comportamentală și procese de transformare, Branding personal pentru monetizarea

Laura Dumitrescu, Marketing & PR Executive Romania, Bulgaria & Balkans pentru Turner, Implicarea bloggerilor în campaniile de rebranding

Lavinia Pavel, Strategic Partner la Parenting PR, Cum putem să ne optimizăm munca în online?

Raluca Motoca, Digital Marketing Manager la Immochan România, Despre comunități și importanța offline-ului într-o lume digitală

digitalparentstalks_monetizarea-blogului41

Poze: aici.

Credit foto: Adrian Nedea

Sponsorii acestui eveniment au fost Turner, Sloop, Centrul Comercial Auchan.

Parteneri: MamaPan

Mulțumiri special pentru găzduire, Centrului de Recreere şi Dezvoltare Personală „Conacul Golescu Grant”. Acesta este un compartiment subordonat Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, Sector 6.

Au scris despre Digital Parents Talks ediția a doua:

 

Digital Parents Talks, ediția a II-a. Cum îți gestionezi blogul? Pași spre monetizare

Digital Parents Talks, ediția a II-a. Cum îți gestionezi blogul? Pași spre monetizare

Pregătirile pentru a doua ediție Digital Parents Talks sunt în plină desfășurare. Pe 22 octombrie dimineața, la Conacul Golescu Grant, vom vorbi despre Cum îți gestionezi blogul? Pași spre monetizare. Pentru că noi credem că nu putem vorbi despre monetizare fără să vorbim despre branding personal, adică nu putem să vindem ceva dacă nu avem ce vinde, l-am invitat pe Paul Olteanu, ca speaker la această ediție.

Paul Olteanu activează din 2007 ca senior trainer și coach specializat în comunicare, psihologie comportamentală și procese de transformare.

În prezent dezvoltă și livrează programe de training și coaching centrate pe neuroștiință, pe înțelegerea structurii personalității umane, a emoțiilor ce ne guvernează și pe evaluarea și transformarea tiparelor de gândire ce determină comportamentul nostru, la nivel individual sau organizațional.

În ultimii 10 ani Paul a dezvoltat programe care cumulează peste 9500 de ore de training, coaching și consultanță pe subiecte precum autocunoaștere, psihologia comunicării, public speaking, profilare psihologică aplicată în business, branding personal și dinamici de grup către publicuri din Europa, America și Asia.

paul-olteanu

Începând cu 2014, Paul este unul din primii 5 consultanți din Europa certificați în Story-based Transformation Process – o metodologie sistematică ce se bazează pe neuroplasticitatea creierului și integrează schimbul zilnic de povești scurte cu scopul de a genera transformări personale și organizaționale rapide.

Din 2013 Paul este partener în Process Communication Romania și trainer și coach certificat în Process Communication Model ® – o teorie de personalitate premiată, folosită la NASA în selecția și trainingul echipelor și în pregătirea discursivă a președinților americani.

De la certificare, Paul a fost cel mai activ trainer și coach PCM din România, lucrând cu peste 1100 de profesioniști (manageri în companii naționale și multinaționale, antreprenori, traineri, coachi și consultanți) fie în programe personalizate, fie în cursuri deschise (alături de partenerii de la EXEC-EDU).

Anterior, el a ocupat funcțiile de director de comunicare al Universitatii Romano-Americane, Head of Strategy & New Business la agenția de publicitate Headvertising și Sponsorship & Marketing Manager pentru Asociația MaiMultVerde.

În paralel cu activitatea de training și consultanță, pe parcursul timpului Paul s-a implicat într-o serie de proiecte educaționale sau de protecția mediului și a colaborat cu organizații precum Amgen, AVON, BCR – Erste, BRD, CBRE, CEZ, Garmin, Gothaer, Graffiti BBDO, Heineken, Kubis Interactive, Oracle, OTP Bank, Raiffeisen Bank, SAP, Vodafone, Wrigley.

Paul este online din 1997 și locuiește în prima casă 100% independentă energetic din România.

Rămâi cu ochii pe noi. Revenim cu detalii despre ceilalți speakeri și despre parteneri.

Digital Parents Talks, din perspectiva organizatorului

Digital Parents Talks, din perspectiva organizatorului

De mai bine de doi ani, dinainte să separ evenimentele pe care le organizam de scrisul pe blog, adică dinainte de Parenting PR, aveam nebunia de a organiza pentru nișa de bloggeri părinți, niște evenimente în care anumiți oameni școliți, cu mult bun simț și multă expertiză pe diferite domenii, să ofere informații relevante, autentice, sincere, bloggerilor. Îmi doream ca un fel de școală de blogging, un incubator de idei pentru bloggerii părinți, indiferent de domeniul pe care scriu. Și, mai mult decât atât îmi doream ca bloggerii să aibă acces la aceste workshop-uri/cursuri, gratuit.

Dorința îmi vine cel mai probabil din lehamitea mea de superficialitatea și friptureala promovate în și de media. Simt că alunecăm, la nivel național, într-o superficialitate morbidă, cu care tindem să ne obișnuim și să ne devină comodă. Nu intru foarte adânc în discuția aceasta, poate într-un alt articol vom vorbi despre somnambulismul autohton, despre prejudecăți, despre dreptul pe care ni-l asumăm de a judeca pe oricine, de a ne crede cu un cap deasupra tuturor, de a ne ne ascunde sub măști deja lipite cu super glue de fețele noastre și mai ales despre revoltele pasiv agresive ale fiecăruia dintre noi.

Sunt 4 ani de când organizez evenimente cu și pentru bloggerii părinți, mai precis pentru mom bloggers. O să vă redau câteva dintre întrebările pe care le primesc cel mai des de la (potențiali) clienți și răspunsurile mele.

Citește aici continuarea.

 

Povestea “Gloria și uniconul magic” contribuie la lansarea call-center-ului Alo, Prematuritate!

Povestea “Gloria și uniconul magic” contribuie la lansarea call-center-ului Alo, Prematuritate!

Anul trecut la început de decembrie, 5 leaderi de opinie din zona de parenting: Laura Frunză (blogger laurafrunza.com), Tily Niculae (blogger tilyniculae.eu), Miruna Mărgarit (blogger ea-şi-ea.ro), Ana Nicolescu (blogger mamicaurbana.ro), Monica Popescu (jurnalist Itsy Bitsy) au compus şi au înregistrat în studiourile Itsy Bitsy o poveste terapeutică în spiritul Crăciunului, în cadrul campaniei O poveste de Crăciun pentr-un suflet prematur.

Campania a fost inițiată și dezvoltată Smartbox Family şi Parenting PR cu sprijinul Itsy Bitsy FM, pentru Asociaţia Unu şi Unu. Banii strânși din vânzările audiobook-ului cu povestea Gloria și unicornul magic au fost donați Asociației Unu și Unu pentru lansarea proiectului Alo, prematuritate, prima linie gratuită din România pentru prevenție și suport în prematuritate.

Gloria-CD-cover-1-(2)

Astăzi, de Ziua Femeii, toți cei care ne-am implicat în acest proiect, suntem mândri să vă anunțăm  că acest call center a fost lansat.

Săptămânal, de luni până vineri, părinții copiilor născuți prematur vor putea intra în dialog cu specialiștii „Alo, Prematuritate” și pot suna la 0800 390 678 pentru a discuta direct cu un doctor ginecolog, doctor neonatolog, jurist, psiholog sau părinte.

Am ales cu grijă această dată și ne pregătim demult să anunțăm lansarea acestui proiect dedicat femeilor și mamelor în special. „Alo, Prematuritate” este primul call center multidisciplinar din Europa care vine ca un sprijin, dar și ca o sursă credibilă de informare, consiliere și suport moral pentru femeile însărcinate aflate la risc de naștere prematură, dar și pentru părinții care traversează această perioadă sau doresc să își monitorizeze bebelușul corect după externare” spune Diana Gămulescu, Vicepreședinta Asociației Unu și Unu.

Echipa este formată din oameni cu experiență în zona de activitate și mulțumirile Asociației Unu și Unu merg către specialiștii care s-au alăturat acestui demers: Dr. Neonatolog Cristina Dumitru, Dr. Neonatolog Lusiana Vladesc,  Avocaților Florina și Dan Paulopol,   Dr. Ginecolog  Adina Diaconescu, Dr. Ginecolog Oana Dorobantu, Psih. Nina Sofian și Psih. Delia Manciuc.

Intregul program poate fi consultat pe www.unusiunu.com/ sau pe www.facebook.com/asociatia.unusiunu. Numarul call-center-ului poate fi apelat de toti beneficiarii din Romania, in mod gratuit din orice retea.

8dab4cd9-a913-4309-99d1-e2a07ecb9cee

„Alo, Prematuritate” beneficiază de sprijinul organizațiilor Samas, Societatea Națională a Medicilor de Familie, SOS Infertilitatea, Există Viață După Doliu.

Parteneri media: TVR, Totul Despre Mame.

Acest proiect este realizat cu sprijinul Dreamcatchers, Aimee Advertising (grafica), Anna Florea (spot TV), Elena Tudor – voce spoturi și al donatorilor și sponsorilor: SGS, Dial Telecom, înotătorii și donatorii de la Swimathon Bucuresti 2015, Bebe Tei, Casa Montessori, Cercul Donatorilor (Fundația Arc) , Clubul Doamnelor Inspiraționale, donatorii prin Global Giving, înițiatorii și donatori colecției „Sofisticata” și ai poveștii „Gloria și unicornul magic”.

Povestea merge mai departe. Call center-ul are nevoie de susținerea noastră pentru a putea fi funcțional cât mai mult timp. Dacă doriți să spijiniți proiectul Alo, prematuritate, puteți cumpăra, în continuare, audiobook-ul Gloria și unicornul magic, de pe site-ul Smartbox Family, de aici. Părinții copiilor născuți prematur vă mulțumesc de pe acum.

Iar noi, Parenting PR, vă mulțumim tuturor celor care ați lăsat o parte din sufletul vostru în proiectul Gloria și unicornul magic și ne-ați arătat că #OameniiSuntMagia: Adrian Ciocodan (SmartboxFamily), Laura Frunză, Miruna Mărgărit, Tily Niculae, Monica Popescu, Ema Stanca Macovei (grafică Gloria), Itsy Bitsy, Totul despre mame, Afi Palace Cotroceni, Creative Arts. Fapta voastră este scrisă undeva, acolo, Sus.

Premiile de excelență Itsy Bitsy. Premii cu emoții.

Premiile de excelență Itsy Bitsy. Premii cu emoții.

Am așteptat să treacă o săptămână până să scriu acest articol. Am simțit atâta emoție, joia trecută, la Premiile de excelență Itsy Bitsy, încât am vrut să le mai țin un pic numai pentru mine. Le-am resimțit zilele acestea, la fiecare postare de pe facebook care îmi amintea.  A fost un eveniment foarte emoționant, cu multă iubire pentru parenting. Oameni minunați care fac lucruri remarcabile. Campanii care inspiră și care te fac să îți dorești să faci și tu bine, să schimbi și tu ceva în lumea asta.

12674435_10154588488498957_225139601_n

 Am fost emoționată pentru că simțeam că Ana va fi nominalizată la una dintre categorii. Nu îmi păsa la care și nici dacă va câștiga, simpla ei nominalizare îmi aducea fericire. Îmi aducea fericire pentru că zi de zi o descopăr pe Ana și gândurile ei de a îmbunătăți viața mamelor și a copiilor. Pentru că mă inspiră și de cele mai multe ori la întâlnirile noastre cu clienții mă fascinează chiar și pe mine.

Ana mi-a insuflat de 2 ani dragostea pentru Parenting PR. M-a făcut să-mi doresc să practic tot ce am învățat până acum numai în zona de parenting. M-a făcut să gândesc campaniile ca o mamă, să fac parte din lumea asta și să o înteleg.

Spectacolul cu lumini și umbre, realizat de Leon Magdan,  de la finalul evenimentului, i l-aș dedica ei. Pentru că merită. Pentru că e un părinte implicat și pentru că societatea are să-i ofere ceva înapoi. Și știu că cel mai mult vrea înapoi iubire.

 Exact despre asta a fost vorba și la Premiile de excelență Itsy Bitsy. Radioul a oferit înapoi iubire, tuturor celor care cândva s-au luptat pentru binele familiei din România.

Momentul uimitor al lui Leon Magdan la Premiile de Excelenta I…Multumim, Leon Magdan, pentru cei 10 ani de colaborare de poveste si joaca cu Itsy Bitsy. Am selecat aici cateva secvente din Teatrul de Umbre realizat de tine pentru noi, un moment emotionant, plin de iubire si intelesuri, pe care ni l-ai dedicat cu atata drag si altruism, la gala Premiilor de Excelenta Itsy Bitsy – 2016.

Posted by Itsy Bitsy on Friday, February 5, 2016

Printre câștigători, se numără Andreea Marin, UNICEF România, Simona Halep, Margareta Pâslaru și Academia de Talente Contrapunct.

Felicitări, Itsy Bitsy FM! Să ne încânți multe vieți de acum încolo.

Ps. Dacă vrei să afli și viziunea Anei despre eveniment, o găsești aici.

 

                                                                                                        Text: Ioana Predoiu

Ce faci când copilul începe să meargă în picioare?

Ce faci când copilul începe să meargă în picioare?

Parenting PR a început să meargă în picioare. Dacă ne-am gândi la proiectul Parenting PR și la timpul care a trecut de când ideile au început să fie lansate sub un singur nume, atunci am putea spune că Parenting PR a început să meargă în picioare. Merge în picioare ca un copil de 1 an, iar nouă, părinților, nu ne rămâne decât să-l lăsăm să exploreze și să-i ghidăm pașii spre o lume mai bună. O lume cu iubire. Căci dacă ne place să recunoaștem ceva, ne place să recunoaștem că nimic nu ar fi posibil fără iubire.

De aici vine și sloganul nostru “Creating with love” și de aici vin și ideile de campanii pe care le semnăm. Dacă anul 2014 a fost unul de tatonare a terenului sub formula #AnaȘiIoana, în 2015 ne-am lansat direct sub numele Parenting PR, iar 2016 se anunță a fi anul nostru. Și asta ar fi un fel de promisiune pe care amândouă ne-am făcut-o, un vis pe care îl vom împlini, o dorință pentru a accede spre o lume mai caldă și mai iubitoare.

Când am tras linie în 2015 ne-am uitat în spate cu bucurie, pentru că schimbaserăm câteva vieți, bucuraserăm încă câteva zeci. Ne-am jucat, am plâns, am râs și am învățat. Am învățat despre sănătate, nutriție, frumusețe, despre copii și cum să petrecem timp de calitate cu ei, dar și cum să avem grijă de emoțiile și nevoile nespuse. Am demonstrat în 2015 că #OameniiSuntMagia și ne-am făcut numeroși prieteni. Iar în 2016 ne-am propus de 10 ori mai multe lucruri și mai minunate și o campanie tot la fel de mare precum “Ești unică, alege personalizat”.

Dar cum Frank Ocean spunea “Work hard in silence, let your success be your noise”. Așa că vă îmbrățișăm pe toți și vă lăsăm aici dovadă o fotografie care ne place mult, pe care am realizat-o la Premiile de exceleță Itsy Bitsy.

12645038_10154573955343957_2478445123733386197_n

Pe curând!

Text: Ioana Predoiu

12